10 februarie 2011

Pernute noi

Buun...cred ca cu totii am intampinat candva "problema" alegerii unui cadou, chiar si pentru cei dragi pe care ii cunoastem si se presupune ca ar trebui sa stim ce isi doresc si ce anume li se potriveste... au aparut mereu intrebari de genul "Ce i s-ar potrivii?", "I-ar placea?", "S-ar bucura de acest cadou?"...ei, asa am inceput noi sa realizam aceste produse. Am creat obiecte care pot ocupa cu usurinta locul de cadou, cadou "pentru mine", "pentru ea", "pentru ei". 
Marea bucurie si multumire pentru noi a aparut atunci cand am realizat cu cata placere lucram si de cata rabdare si rezistenta dispunem atunci cand creem aceste produse. Mai simplu...facem ceea ce ne place si mai si iese un lucru bun.
Asa ca...am inceput cu pernutele personalizate. Ne-am gandit ce cadouri am fi putut face noi dat fiind ca veneau sarbatorile, luna cadourilor...si am ales pernutele decorative. Pentru a le reda un aspect cat mai placut si mai deosebit, le-am realizat traditional, asa cum facea bunica. Le-am brodat si le-am aplicat diferite animatii in concoradnata cu tema aleasa. Si pentru a deveni o reusita produsul pe post de cadou, l-am personalizat.
In continuare, am realizat pandantive din sarma argintata pe post de martisoare sau pe post de mici atentii, inele cu modele deosebite, si...ceva ce am remarcat ca nu este foarte popular in randul nostru,dar care sper sa devina pentru ca este foarte special si frumos, ear cuff, bijuteria care decoreaza toata urechea.
:) A, si urmeaza sa postam si ramele foto pictate si decorate...



Asadar...pernute decorative-un cadou special pentru tine si pentru cei dragi!

Pernuta.9



Pret: 40 RON


Pernuta.10



Pret: 30 RON


Pernuta.11


Pret: 40 RON

Pernuta.12


Pret: 40 RON 

Pernute comanda .13.-.14.---Vandut




 Pret: 30 RON

Pernuta comanda.15.----Vandut
 Pret: 30 RON

Pernuta comanda.15.----Vandut 






 ...comanda pernuta+set cercei cu pandantiv+inel+cutiuta bijuterii
Pret total: 125 RON 

Pernuta comanda.16.


 Pret: 30 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile dumneavoastra: